onsdag den 4. maj 2011

Flere bøger

I sidste uge fik jeg ved et tilfælde købt 2 bøger af Karin Slaughter i Netto og sandelig om der ikke lå 3 stk. mere i Kvickly af samme forfatter i forgårs.
Jeg læste at de næsten hørte sammen, men selvfølgelig kan læses uafhængig af hinanden, men hvorfor skulle jeg nøjes....
Den sidste bog i den "serie" er udkommet her i foråret, men den falder jeg jo nok over på et tidspunkt til en god pris, sådan plejer det jo at være.
Jeg ved slet ikke, hvorfor jeg pludselig befandt mig i bogafdelingen, jeg skulle bare have jordbær, de havde fortalt at de havde danske jordbær, men det var bare pral.
Jeg mødte naboveninden på vej hjem, hun havde købt opbevaringsglas - igen, vi har hver vores bløde punkt og det er da ret sjovt at der en speciel ting, man ikke kan komme forbi uden at det falder ned i kurven.


Men hun havde også fundet et par fine dejskrabere og var så sød at forære mig en, sådan en har jeg faktisk manglet, for det er mest bløde deje jeg arbejder med, når jeg bager, så en stor tak til hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar