tirsdag den 31. august 2010

Udflugt

Naboveninden og jeg var en hyggelig tur i Ikea igår og dejlige ting blev købt, bl.a. en melsigte, som jeg længe har ønsket mig. Den rummer 250g og det er lige tilpas, man kan jo fylde den flere gange. 


Min mormor havde en og jeg ved ikke, hvor den blev af i farten, men nu fik jeg ønsket opfyldt om sådan en, den er virkelig praktisk både til mel, flormelis og kakao og sikkert andre ting...


Sengetøj og viskestykker og et læs fnugruller blev det også til, man bliver jo nemt fristet af mange gode ting man sagtens kan bruge.
Fnugruller er et must herhjemme med 2 katte og ønsket om at komme ud af huset uden tøjet er helt "tilpelset".
Vi fik nogle pragtfulde små pandekager med spinat og ost i deres cafeterie og sluttede af med bagt æblekage med creme fraise og kaffe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar