søndag den 29. august 2010

Næste projekt

Nyt garn blev indkøbt i går, det går ikke at løbe tør, ikke at jeg gør det foreløbig,meeen det spiser jo ingen brød og det garn skal mit næste projekt strikkes af. Jeg har en glimrende ide om projektet, hvor min søde svigerdatter er involveret så det skal der ikke siges mere om lige nu.



Sidste vinter strikkede jeg læssevis af pulsvarmere både til datteren, svigerdatteren og Ærøveninden og det skal jeg også i gang med i denne vinter. Jeg strikkede af Drops Karisma 100% wool i en superwash kvalitet, men desværre synes jeg at det fnuller og efter vask er de ikke så pæne mere.
Naboveninden snakkede noget om at garnet er spundet lidt for løst og at trådene ikke er spundet hver sin vej og det har hun ganske ret i, så jeg må på jagt efter et andet uldgarn, for uld skal det være og superwash er også en nødvendighed. Måske noget Peruvian Highlandwool, som jeg strikker af for tiden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar