lørdag den 23. april 2011

Nye bøger

Jeg kan jo dårligt gå forbi en boghylde med bøger jeg ikke har læst og anderledes var det heller ikke i Kvickly forleden.
Nye krimier af en norsk forfatter jeg ikke kender endnu, men han er vist et godt bekendskab, han skriver i et godt sprog og har humor, han har noget at fortælle og han fangede mig fra første side. Det er ikke bloddryppende og overmåde dramatisk, bare en god fortælling i krimiregi.
De kan altså noget de norske og svenske forfattere, noget de danske ikke kan endnu eller måske lærer de det aldrig, men jeg er vild med broderfolkets krimier og de står og breder sig på min boghylde til stor fornøjelse for mig.
Som nu de her 4 stykker fra i går.


Det er da ren hygge med en kop kaffe og en god bog i hånden, selv kattene lagde fødderne op og slappede af med hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar