tirsdag den 12. oktober 2010

Azalea

Der er azaleaèr alle vegne i butikkerne og jeg elsker den plante og kunne fylde huset med dem, men men de er så giftige for kattene at jeg fravælger dem og det gør jeg med glæde fordi katteungerne er en vigtig del af mit liv.
Det er et privilegium at få lov til at dele sit liv med sådanne nogle skønne skabninger.
Aslan følger mig rundt i huset som en lille hund hele dagen og kommentere på alting med høj stemmeføring, man er vel ikke siameser for ingenting. Sammy er ikke så snaksalig, men skal lige se og høre, hvad der nu sker, der er ikke noget der går hans næse forbi, hvor den ene er finder jeg også den anden, side om side.
Så mit indkøb af plante blev til en novemberkaktus, den er vi tilfredse med allesammen - og ingen kommer til skade.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar